ini lah diriku yang simple...

ini lah diriku yang simple...
jackR6

Friday, 12 August 2011

Aku Rasa Bahagia sekarang.

Assalamualaikum,



Aku rasa bahagia sekarang berbanding ngan dulu, kalau dulu hidup aku memang susah, bantu ibu dan bapa aku biaya rumah, belanja perlajaran adik adik aku, sekarang aku rasa semua bebanan tu dh ringan aku pikul kerana adik aku sorang pun dh bekerja, tinggal yang bungsu lagi la masih belajar, hehehehe..tapi tak pe,kehidupan aku sekarang dh pun bahagia sekarang, aku bersyukur kepada Allah dengan apa yang telah diberikannya kepada aku selama ini, Aku rasa dh tiba lah masa aku nak berumah tangga....hahahha...bukan senang nak kawin ni,kene banyak bersabar...hahahahahahahaha.....tapi apa pun aku bahagia sekarang bersama ngan awek aku,bulan depan aku nak masuk meminang....kkkkkkkkkkkkkkkk...........



                                                                      Bila Nak kawin ni???



2 comments:

  1. perghh bulan depan nak masuk meminang dah jack?? hahahahaha tahniah my bro

    ReplyDelete