ini lah diriku yang simple...

ini lah diriku yang simple...
jackR6

Monday 23 May 2011

aku seorang happy go lucky

Assalamualaikum.... wakakakaka...nama aku jackR6...nak cerita sikit tentang aku....aku ni seorang yang happy go lucky...nak tau pasal apa...aku sendiri tak nak ambik tau,,korang pulak nak ambik tau..wakakakkakaka...ntah berapa kali aku buat blog ni tak siap jgk sebab asal jer aku buat bloq aku lupa la password..sal tu aku buat blog ni...wakakakakaka.....satu jer ciri2 diri aku nak bagi tau kat korang...aku suka cari kawan dimerata pelusuk seluruhh dunia ni....kkkkkkkk...kegemaran aku semasa lapang buat lirik lagu dan main musik...dan jgk aku suka o9 camfrog sebab kat sana aku banyak jumpa kawan baru.....hmmmm aku lupa nak taip apa lagii...nnti2 aku sambung....wakakakaka...dan satu lagi sebelom aku lupa.......aku stim...waakakkakakaka

No comments:

Post a Comment